Оқушылардың көру қабілетінің бұзылуы

Көру қабілеті адамдарға сыртқы әлемнен қабылданған ақпараттың 90% -ын береді. Көру қабілеті адамға оқуға, тынығуға, күнделікті өмірге қажет. Осылайша, көз жанның айнасы ғана емес, сонымен қатар адамның жалпы жағдайының айнасы болып табылады.

Көптеген адамдардың, соның ішінде балалар мен жасөспірімдердің көру қабілетінің нашарлауы, біздің заманымызда елеулі мәселесіне айналды. Көз бұршағының қайтымсыз өзгерістерге ұшырауы ұзақ уақыт бойы тым жақын заттарға қарауға байланысты.

Әрбір адам көру қабілетін қорғау және сақтау қаншалықты маңызды екенін түсінуі керек.Қазіргі кезде оқушылардың көру қабілетінің нашарлауына жол бермеу өте маңызды. Балалардың үштен бірінен астамы мектепті көзілдірікпен аяқтайды. Ал сыныптағы сабақ оқу кезінде, алдыңғы парталарға барлық алыстан нашар көретіндерді орналастыру үшін жеткіліксіз. Көру мәселелері мектеп үлгеріміне тікелей әсер етеді. Бұдан басқа, көру қабілеті төмен балада көзге көрінетін жүктемелерден бас ауыруы басталады, бұл білімге деген құштарлықты азайтады.

Тәуекел факторлары.

Мектеп оқушыларының көру қабілетінің нашарлауының себептерін, бірінші кезекте, өмір сүру салтынан іздеу керек.

• тұрмыстық техникалар жанында ұзақ уақыт болу: компьютер, планшет, ұялы телефон;

• теледидар жанында «демалу»;

• көру аппараттың шамадан тыс кернеуі (сабақ санының көптігі);

• күнделікті режимнің сақталмауы (белсенді әрекеттер мен демалыстардың үйлесімі);

• қимыл-қозғалыс ойындардың болмауы, ауада серуендеудің жеткіліксіздігі;

• күн сәулесін жасандыға ауыстыру (әсіресе қысқы мерзімде);

• жарықтандырудың нашарлығы (жарықтың артықтығы немесе қараңғы);

• мүсіннің дұрыс болмауы (миды тамақтандыратын тамшылардың қысылуы, бұл да көру қабілетінің бұзылуына әкелуі мүмкін);

• үйлесімсіз тамақтану (тағамда қажетті дәрумендер мен минералдар болуы керек);

• стресс;

• тұқым қуалаушылық.

Алдын алу шаралары

Ауруды емдегеннен, алдын алу әлдеқайда жеңіл. Балалардың көз ауруларының алдын алу - салауатты өмір салтын сақтау, атап айтқанда:

• Бірінші сынып оқушысын қосымша оқумен жүктемеңіз, оны спорт секциясына беріңіз дұрысырақ.

• Көзді тиімді қанмен қамтамасыз ету үшін дұрыс мүсін және сау омыртқа қажет. Осы міндеттерді жүзу арқылы шешуге болады, баланы би бруге болады. Стол теннисі және доп ойнау көздерді жаттықтыру және бейімделуін дамытуға көмектеседі.

1. Көздерді шамадан тыс жүктемеу - сабақтар арасындағы үзілісте (оқу, жазу) әр 30-40 минутта көзді 15 минут бойы демалту қажет (1-2 сынып оқушылары үшін үй сабақтары 1,5-2 сағат, 3-4 x сыныптары - 2 сағат, жоғарғы сыныптар 3-4 сағаттан артық болмау керек).

2. Компьютерде отыру уақытын минимумға дейін шектеу.

3. Таза ауада серуендеу үшін ұзақ уақыт бойы теледидарды көруден бас тарту.

4. Уақытылы жату және тұру, егер мүмкін болса, түстен кейін демалу (түстен кейін ұйқы).

5. Көз гигиенасын сақтау.

6. Шамадан тыс жүктемеге, стресске жол бермеу.

7. Баланың жұмыс орнын жақсы жарықтандыру. Жарық үстелдің сол жағында болуы керек. (Барлық жарық көздері бірдей түсті температураға ие болуы керек).

8. Көзге арналған витамин-минералды кешенге бай тағамдарды пайдалану (сәбіз, жаңа піскен қаражидек, апельсин, сары болгар бұрышы, жаңғақ, сүт және сүт өнімдері, шпинат, салат жапырақтары, асқабақ, бауыр, балық, жұмыртқа);

9. Дұрыс мүсінді сақтау.

10. Көздің мониторға дейінгі қашықтығы - 30-40 см кем болмауы керек (теледидардың экранына дейінгі қашықтық 2-ден 5 м-ге дейін болуы керек);

11. Баланы жылына бір рет офтальмологқа көрсету (егер отбасында миопиясы бар туыстар болса, жиірек);

12. Егер көзілдірікті кию белгіленсе, міндетті түрде кию (егер бала көзілдірік киюге ұялса, онда линзаларын кию)

2008-2018 © Баянауыл ауданы әкімінің ресми интернет-ресурсы